1 Strona główna
Strona główna

pozyczki









Drogi studencie, wypowiedz się na temat swojej przyszłej kariery!

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w największym w Europie badaniu dotyczącym zagadnień związanych z edukacją i karierą!

Dzięki trendence Graduate Barometer każdego roku około 950 uczelni w całej Europie otrzymuje cenne dane na temat poziomu zadowolenia ich studentów. Nasza uczelnia również uczestniczy w tegorocznej edycji 2016. Około 280 000 studentów co roku ma swój wkład w kształtowanie przyszłości środowiska akademickiego i warunków pracy poprzez określenie swoich celów i motywacji. Dzięki Twoim odpowiedziom pracodawcy i uczelnie pozyskają informacje o potrzebach nowego pokolenia w zakresie kształcenia i rynku pracy.

Chcesz mieć w tym swój udział? Przejdź do badania, kliknij tutaj...

www.trendence-gradbarometer.eu

...i zdobądź szansę na wygraną:

  • 5 voucherów o wartości 500 EUR *
  • 10 voucherów o wartości 200 EUR*

 

*Wykorzystaj swój voucher BestChoice w ponad 70 sklepach internetowych. Możesz podzielić wygraną kwotę, robiąc zakupy w różnych sklepach partnerskich lub połączyć kilka voucherów.

Po zakończeniu kwestionariusza będą na Ciebie czekać wyniki z zeszłorocznej edycji.

Twoje odpowiedzi są anonimowe, a dane podlegają ścisłej ochronie prawnej.

Twoja przyszłość ma prawo głosu! 

Jesteś studentem i masz pomysł na produkt, który mógłby trafić do sprzedaży w sklepach IKEA? Weź udział w konkursie „Produkt jakiego jeszcze nie było”, w ramach którego IKEA zaprojektuje, wyprodukuje i wprowadzi do sprzedaży przedmiot sygnowany nazwiskiem pomysłodawcy. Autor najlepszego konceptu otrzyma też 10 tys. zł, możliwość udziału w procesie produkcji oraz staż w dziale sprzedaży jednego ze sklepów. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 stycznia 2016 r. 

„Produkt jakiego jeszcze nie było” to pierwsza tego typu inicjatywa IKEA w Polsce i innowacyjny sposób na przyciągnięcie do firmy młodych ludzi, debiutujących w świecie biznesu. Konkurs jest przełomowy, ponieważ polski oddział IKEA zrobi wyjątek dla zwycięzcy i do lokalnych sklepów wprowadzi limitowaną edycję produktu, którego koncepcja narodzi się nie w Älmhult, ale nad Wisłą. Wszystkie rzeczy z oferty IKEA projektowane są bowiem w kolebce firmy w Szwecji, a dopiero produkcja realizowana jest w konkretnych krajach.

 Konkurs jest otwarty dla studentów wszystkich kierunków. Organizator podkreśla, że szczególnie zależy mu na osobach, które w przyszłości chciałyby podjąć ciekawe wyzwania w obszarze sprzedaży. IKEA poszukuje innowacyjnych, ale przede wszystkim dobrze przemyślanych pomysłów na produkty. Autorzy muszą wykazać się więc nie tylko kreatywnością, ale także pełnym zrozumieniem potrzeb klientów i ich życia w domu czy w pracy. Warto podkreślić, że aby wziąć udział w konkursie wystarczy dobrze opisać swój pomysł, zaproponować nazwę produktu i przedstawić prognozę sprzedaży. Nie trzeba zgłaszać konkretnych projektów ani wykonanych już produktów. 

- Oceniając pomysł z pewnością będziemy brać pod uwagę uwzględnienie zasad, którymi kieruje się IKEA. Liczymy na wiele ciekawych i kreatywnych konceptów, ale chcemy wyłonić ten, którego autor w pełni nas rozumie. W IKEA już na etapie projektu określana jest cena produktu, dobierane są najbardziej trwałe i przyjazne środowisku surowce. Cała produkcja jest w naszych rękach, więc mamy na nią wpływ na każdym jej etapie – mówi Hugo Asplund, Country Sales Manager IKEA Retail - Nie tylko dbamy o jakość produkcji i warunki pracy osób u nas zatrudnionych, ale również kładziemy ogromny nacisk na racjonalną dystrybucję, czyli nie „wożenie powietrza”, ograniczanie niepotrzebnych kosztów czy zanieczyszczeń. Wszystkie te czynniki będziemy oceniać w nadesłanych zgłoszeniach konkursowych. To ciekawe wyzwanie dla uczestników, a dla nas zadanie, z którym mierzymy się na co dzień w IKEA – dodaje Hugo Asplund.

Konkurs „Produkt jakiego jeszcze nie było” to część projektu „Studenckie metody”, którego celem jest przybliżenie konceptu IKEA młodym ludziom, wchodzącym na rynek pracy. W ramach akcji organizowane są równolegle trzy konkursy. Pozostałe dwa to „Czas lenistwa i zabawy dla rodziny 2 + 2” oraz „Mistrzowie sprzedaży”. Pierwszy skierowany jest do studentów kierunków artystycznych. Drugi polega na zaprojektowaniu procesu zakupowego materacy. Więcej informacji można znaleźć na stronie projektu: www.studenckiemetody.pl

Ciekawostki:
IKEA Kraków
istnieje od 1998 roku. We wrześniu 2011 roku zakończyła się przebudowa sklepu, po której obiekt stał się jednym z najnowocześniejszych sklepów IKEA w Polsce. W międzynarodowym konkursie IKEA Store Award 2014, IKEA Kraków uznana została za jeden z 5 najlepszych sklepów IKEA na świecie. Ocenie poddawane były m.in. takie czynniki, jak: standardy pracy, niska rotacja pracowników, współpraca z lokalnymi dostawcami czy zadowolenie klientów. IKEA Kraków oferuje ponad 9 tys. produktów zlokalizowanych w 64 inspirujących wnętrzach. Ponadto posiada przestronną restaurację na 500 miejsc siedzących z bezpłatnym dostępem do Internetu, miejscem dla karmiącej mamy oraz strefą zabawy dla najmłodszych, a także bezpłatną bawialnię „Czarodziejski Las Smaland” z profesjonalną opieką dla dzieci w wieku 3-10 lat.

Nazwa marki IKEA to akronim– skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).

Drodzy Studenci, poniżej znajduje się bardzo ważna informacja!

Dział Spraw Studenckich informuje, że kandydaci na studia II stopnia nie mogą zostać ponownie przyjęci na ten sam kierunek studiów, na którym aktualnie kontynuują naukę na Politechnice Krakowskiej. 

Dotyczy to także sytuacji, gdy kandydaci ubiegają się o przyjęcie na inną specjalność prowadzoną w ramach tego kierunku.

Kandydaci na studia II stopnia mogą zostać przyjęci na ten sam kierunek/kolejną specjalność na tym kierunku studiów, który już ukończyli.

Zasady powyższe dotyczą zarówno studiów stacjonarnych jak i niestacjonarnych.

Prosimy kandydatów o nierejestrowanie się na ten sam kierunek studiów, na którym aktualnie kontynuują oni naukę na Politechnice Krakowskiej, nawet w sytuacji, gdy chcą się oni ubiegać o przyjęcie na inną specjalność prowadzoną w ramach tego kierunku.

Przypominamy, że zgodnie z art. 99 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym, studenci Politechniki Krakowskiej mają możliwość odpłatnego studiowania poszczególnych przedmiotów przypisanych interesującej ich specjalności jako zajęć nieobjętych planem studiów.

SPRAWDŹ SERCE PRZED WALENTYNKAMI!

Żyjesz w ciągłym stresie, nie masz czasu na sport, prowadzisz siedzący tryb życia i dodatkowo źle się odżywiasz. To czynniki ryzyka chorób układu krążenia . Nie czekaj! Już dziś wykonaj badania profilaktyczne!

W dniach 18 i 20 stycznia 2016 roku zapraszamy wszystkich studentów do udziału w akcji
„Sprawdź serce przed Walentynkami”.

W ramach akcji proponujemy:
1) konsultacja lekarza kardiologa;
2) badanie EKG;
3) lipidogram.

Zapraszamy kwadrans przed wizytą do rejestracji w celu uzupełnienia danych. Następnie do gabinetu lekarza. Konsultacja wymaga specjalnego przygotowania - minimum dwa dni przed konsultacją zapraszamy na badanie - pobranie krwi (na czczo).

Centrum Medyczne Scanmed - Armii Krajowej 5,  30-150 Kraków
Rejestracja telefoniczna oraz informacje na temat akcji pod numerem Telefonicznego Centrum Obsługi 801 462 988.

Zapraszamy!

Ankiety studenckie oceny nauczycieli akademickich



Do zakonczenia ankietyzacji: